FAQ :: Szukaj :: Uytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci :: Zaloguj
Ale trzeba środek piorący kupić chyba za 20 zł z groszam

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 31 JTWDH "Kameleon" Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Mistrz klikania w klawiaturk



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 740
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 21:45, 05 Kwi 2014    Temat postu: Ale trzeba środek piorący kupić chyba za 20 zł z groszam

3.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem czemu ludziom przydarzaja sie takie rzeczy. bo nie jest to modne ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam 33 lata - z moim facetem jestem 4,5lat. [link widoczny dla zalogowanych] 2virgo...------- niestety podajesz tylko dwie liczby wyrwane ze swoich wyników.
Teraz obawiam się trochę,że mój kolor może nie wrócić.Co o tym sądzicie? witam, moje drogie Panie błąd!!!!!!!!!!!!!!!!należy ćwiczyć rączki!!!!!!!!!! Dlatego dziewczyny badzcie ostrozne jak cos jest nie tak lepiej odstwić bo nie wiadomo co bierzecie a zdrowie jest najwaznejsze , Ktoś pytał o Joanna Świderska z Młodzieńczej. pa pa [link widoczny dla zalogowanych]
sylwetka sie bardzo ladnie ksztaltuje tu i owdzie znikaja faldki kondycja sie poprawia Bula, pewnie piszę to już po fakcie, ale trzymam kciuki No i bądź tu mądry i pisz wiersze, a przecież nie dośc, że mamy podobne wymiary to jeszcze jesteśmy siostrami. udo- 55- 50 Na koncu neurolog postawil diagnoze , jest to migrena z aurą. i nawet po oczyszcaniu jest duzo tego tylko koszmar głodówki teraz mnie przeraził.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pytajnik,
[link widoczny dla zalogowanych]
podobno super facet extra strzyże... wyrzucisz 15 zl w cs co w sumie sie do niczego nie przyda.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak byłam mała to byłam samotna i tęskniłam za mamą ,która pracowała w innym mieście a ja byłam u kochającej babci ,ale bez rodziców ot taka trauma z dziecinstwa i dlatego chyba taka rodzinna jestem [link widoczny dla zalogowanych] Mój lekarz prowadzący jest bardzo dociekliwy i koniecznie chciał sprawdzić jeszcze raz to pierwsze laboratorium z którego wyszły mi dodatnie wyniki, dostałam kolejne skierowanie i...wynik pozytywny IgG 266, IgM 1,5.
Była rewelacyjna. czasem mamy jakieś sprzatania po południu, czy trzeba zostać z dzieckiem gdy rodzicę chcą wieczorem wyjść. Maści na blizny, ewentualnie laserowe usuwanie blizn, czy też inne maskowanie. I obawe wielka nioslam na barach ze mnie palcem pokazywac bedą.... Kosmetyczka po obejrzeniu moich paluchów powiedział, że widziała gorsze i wyleczyła bez śladu. [link widoczny dla zalogowanych]
tylko nie wiem jak i czym ją zrobić?? miesiecznie, po co miałby wyjeżdzać??? nie. Ania Przybylska Dlaczego lekarz nie powie o takich rzeczach? Piaskowanie nie powinno sie robic czescie niz co 3 miesiace. śliczne, gęste włosy i nic więcej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kupywałam te zioła u braciszków i wiem w jakim opakowaniu były...
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej dziewczyny, ja chciałam zapytać czy możecie polecić jakiegoś fryzjera, który umiałby zrobić ladna fryzure z kręconych włosów!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy ktos zauwazyl jakas roznice przed i po zazywaniu? [link widoczny dla zalogowanych] powiem Ci ,ze glodowka bez przygotowania jest o wiele ciezsza niz ta z przygotowaniem,moze byc tak zle samopoczucie ,ze nie da rady jej zrobic.Moga byc konsekwencje roznego rodzaju i samopoczucie tak zle ,ze bedzie taka osoba szukala pomocy lekarza.
Moze za dluzo kombinowałam, ale nie moge chodzic z takimi odrostami a chce mój naturalny kolor jakies rady( mogą byc na maila)? poza tym sama czułam się tak jakbym była naćpana chciałam wstac do toalety a tymczasem rzucało mna na boki.Przestałam to brać. mam 175 cm i w zyciu nie chcialabym byc niższa Wiesz jakie to wkurzające? Ja kochalam sie ze swoim chlopakiem z piatku na sobote byl to krotki stosunek ale pekla nam prezerwatywa nie doszlo do wytrysku , byl to 12 dzien cyklu , jaka jest mozliwosc zajscia ? [link widoczny dla zalogowanych]
No ok,wiec akupresura i srebro nanokoloidalne>Ja nie napisałem,ze chirurg,ani lekarz,wiec po co ta reklama klamr??niedługo to zakłujesz nas w dyby Sa z cienkiej siateczki takze jak otworzy sie okno to nawet ich nie widac. Szukam opinii, bo w Zielonej Górze z cec-efekt można teraz wykonać ten zabieg, a przed latem właśnie można byłoby go już zakończyć. Ja jezdzilam kiedys do cleopatry na welnowiec, ale od kiedy pani Monika przeprowadzila sie na giszowiec to teraz tam za nia jezdze. dzis zaczelas? Czyli te '' dzikie więso ''. Pozdrawiam cieplo
a co namiary ci podeslac??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

sprobowala.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo dziękuję za informację Beato. Muszę jej dotykać chociaż jednym palcem, żeby mieć świadomość, że ona tam jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poszłam jeszcze raz do lekarza i przepisał jej maść Fucidin.. [link widoczny dla zalogowanych] Megiiiii ja też szukam pracy przy zbiorach na wakacje a czy myślisz tylko o niemczech ?
Farbuję raz na 3 miesiące Zdarzalo mi sie kilka razy miesieczne opoznienie w okresie, albo ze trwal 2 dni mimo iz przewaznie 4-5 . musze wytrzymac do 19 ufffaaa chce do domu!!! juz wczesniej o tym pisałam, ale sie powtórze. Smokie - Living next door to Alice [link widoczny dla zalogowanych]
A taj sie cieszylam ze przechodze to bezproblemowo! Jesli masz jakiekolwiek wątpliwosci, nie przyjezdzaj... jeśli ktoś wie, gdzie przeniosła się szefowa - prosze o kontakt... sadze to byłby najlepszy wybor, jakos mnie to motywuje bardziej jak ktos przede mna sie poci , Czy ty widziosz podobieństwo zachowań.? 2. Moj ulubiony film to Zoolander ale Starski i Hutch tez byl fajny.O!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 31 JTWDH "Kameleon" Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin