FAQ :: Szukaj :: U┐ytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci :: Zaloguj
dobrze od 8 wieczorem do 5 rano.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 31 JTWDH "Kameleon" Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Mistrz klikania w klawiaturkŕ



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 740
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 1:13, 06 Kwi 2014    Temat postu: dobrze od 8 wieczorem do 5 rano.

W czasie tego wyjazdu o którym już pisałam...
[link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do Luisa 38: [link widoczny dla zalogowanych] niewiem jak wy ale ja bym sie zamienila na proste wlosy bo swoich mam dosc.
historia, WOS i in tez na 5 naprawde Przecie zowulacja jest zaburzona z taka prolaktyna jak ja mam i tak samo progesteron jest zbyt niski ! Aktualnie prze┼╝ywam traume z moimi w┼éosami. Zastanawia mnie jak ona funkcjonuje noc─ů..Ja,tzw.nocny marek przy tej dietce wczoraj noc─ů czu┼éam si─Ö ju┼╝ u kresu wyczerpania.S─ů momenty kiedy czuj─Ö si─Ö niczym pi├│rko i nawet m├│wienie sprawia,┼╝e to spory wysi┼éek. Ja mam tak: [link widoczny dla zalogowanych]
To wszystko z mojej strony, ka┼╝dy my┼Ťli po swojemu tak naprawdde... Bajm Diabelski kr─ůg, \Diament i s├│l, asz-i-em Je┼Ťli si─Ö myl─Ö to niech jaki┼Ť biochemik wska┼╝e mi ksi─ů┼╝k─Ö dzi─Öki kt├│rej mog─Ö si─Ö czego nowego nauczy─ç!! Ms Kellow said: odezwe sie jeszcze, jak nie dzis to jutro napewno nazywa si─Ö LeNska, nie Le┼âska
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Taka nijaka.
[link widoczny dla zalogowanych]
mam prac─Ö biurow─ů, nie jestem specjalnie aktywna fizycznie. Zabieg nie jest ┼éatwy ale efekty niesamowite.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tuczenie dupska w ciep┼éym biurze?????????????kim wy do cholery jeste┼Ťcie? [link widoczny dla zalogowanych] w poniedzia┼éaek ide na konsultacje.
Ch┼éopaka mam, kole┼╝anki te┼╝ ale one s─ů wiecznie zaj─Öte. nie polecam nie robcie. Zaczyna si─Ö u mnie dzie┼ä 8. sand-dep naprawd─Ö gratulacje!! lata 80-90 [link widoczny dla zalogowanych]
jesli chodzi o bardziej elaganckie ciuchy - polecam monnari no bo tu jeszcze wchodzi w gre uzaleznienie ,a czy by┼é na forum ktos kto napisa┼é nie moge przesta─ç ,nie !!!!! Co do carta di soggiorno, to Ci nie pomoge. przegladasz jeszcze ten topik? mo┼╝e ma┼éa lista obecno┼Ťci? Ju┼╝ si─Ö boj─Ö Natomiast przy ─çwiczeniu z r─Ökoma na karku, tylko lekko dotykajcie szyi d┼éo┼ämi, nie ci─ůgnijcie tu┼éowia r─Ökoma do przodu przy sk┼éonach.
[link widoczny dla zalogowanych]
czy nie boli to bardziej niz sam zabieg wyciecia?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

oczywiscie babeczka znowu w szoku ze corka i nie miala wymyslonego imienia tak wiec na szybko mowi Marcelina
[link widoczny dla zalogowanych]
rodziłam w marcu na warszawski...str.5 czy tu choć jeden klinet napisał wpis?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ci─ů┼╝y brak. [link widoczny dla zalogowanych] nic przez to nei mog─Ö robi─ç ..
od dw├│ch dni naprawde pilnuje sie z diet─ů i zauwa┼╝y┼éam co┼Ť dziwnego - nadprodukcje ┼Ťliny!! Nic o tym nie piszesz. wrocialam do domu i mi sie przypomnia┼éo ze dawno sie nie ws┼éuchiwa┼éam w siebie i wtedy sobie uswiadomi┼éam ze moze sama sie tak nagrywam bo skoro serduszko bije mi szybciej to sie denarwuje to ono jeszcze szybciej wiadomo skutki uboczne sa bo wszyscy o nich pisza ze organizm musi sie przyzwyczai─ç ale mi sie wydaje ze one sie nasilaja jak o tym myslimy No i wlasnie wstydze sie isc do kosmetyczki bo se pomysli, ze po co takiemu komus kolczyk w brzuchu ;(( co mam zrobic ? w moim przypadku - zdecydowne wzmocnienie miesni (twarde nawet gdy nie napinam!) i splaszczenie brzucha. [link widoczny dla zalogowanych]
Problemem jest brzuch i wszystko to co poni┼╝ej. Hej, tak to zupe┼énie normalne. super obs┼éuga, ┼Ťwietnie wyszkolona. Je┼Ťli do tego dorzucimy jedno ma┼ée piwko gwarantuje ┼╝e obudzimy si─Ö dopiero na drugi dzie┼ä wypocz─Öci i be┼╝ ┼╝adnych skutk├│w ubocznych typu kac. Jak by┼éem malutkim dzieckiem s┼éysza┼éem, ┼╝e prawdziw─ů mi┼éo┼Ť─ç idzie znale┼║─ç w ko┼Ťciele. Robie test owulacyjny +wszystkie wasze porady takie jak poduszeczki pod biodra itp. nie jest to ┼╝adna reklama.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
WOle juz to niz wioske z H&m czy z house

na sniadanie albo kolacje..
[link widoczny dla zalogowanych]
najszybcie dostaje si─Ö takie uniewa┼╝nienie na ┼Ťl─ůsku, w katowicach max 2 lata,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W dodatku był na suficie.

Ale te┼╝ chcia┼éabym ┼╝eby niekt├│re kobiety dopu┼Ťci┼éy do siebie my┼Ťl,┼╝e Przybylska po prostu nie zrobi┼éa korekty nosa i dlatego w┼éa┼Ťnie si─Ö nie przyznaje... [link widoczny dla zalogowanych] Jesli sie nie dodzwonisz to moze sie zdarzyc ze ktos osobiscie bedzie musia┼é pokonac droge by szybko Ci to za┼éatwi─ç.Ja tak bym zrobila bo na telefon to r├│znie bywa z terminami.
I ju┼╝ mia┼éam dosy─ç tego opowiadania. czasami.. Mi┼éej imprezki! czzy zna w koncu ktos cos dobrego na dzikie mieso???????????????????????????????????????????? Czy miesi─ůc by┼éby gdyby zaosta┼éa podpisana od 24.03 - 24.05? [link widoczny dla zalogowanych]
a co myslicie zeby wypie**olic te j**ane paznokcie na amen ja slucham niekt├│rych to mi sie plakac chce no jak mozna sobie 15 razy dac zerwac paznokiec.ja bym chcia┼é je tak usun─ůc zeby nigdy nie uros┼éy.sorki za pisownie taki charakter.Powiem wam ze te paznokcie sa okropne [15.03] 11:19 Myrevin ja osobiscie kupilam orbitreka jakis czas temu. poszukuj─Ö Pani Ani Kaim, kt├│ra przed wakacjami pracowa┼éa w salonie Trendy na Karmelickiej - je┼Ťli wiecie, gdzie pracuje teraz - PROSZ─ś DAJCIE ZNA─ć!!!! a ja jestem wsciek┼éa , kupi┼éam na allegro olprana, kase wplacilam w czwartek, jest wtorek a ja sprz─Ötu nie mam! Nie uznaj─Ö ┼╝adnych \regulowanych\. Nie wolno dzwigac!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiem Wam, ┼╝e moje do┼Ťwiadczenia z przed┼éu┼╝aniem w┼éos├│w s─ů bardzo du┼╝e.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Mistrz klikania w klawiaturkŕ



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 740
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 1:14, 06 Kwi 2014    Temat postu: To jak ja mam duuuu┼╝o to chyb aszybciej jeszcze p├│jdzie

W pierwszej ciazy podczas polowkowego usg lekarz stwierdzil ze bedzie miala syna zatem przez reszte ciazy wraz z mezem wymyslali imie dla malego...
[link widoczny dla zalogowanych]
Widz─Ö, ┼╝e r├│┼╝ne s─ů opinie na temat kliniki i szpitala w 92 urodzilam mojego synka (nadmienie ze teraz jest pyskatym zly nastolatkiem )
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam nadzieje ze wyjdzie z tego najlepiej. [link widoczny dla zalogowanych] nawet jesli chce seksu nie co godzine a raz na tydzien (cierpi zeby dac sie wam zregenerowac- choc w duchu uwaza ze to impotencja - moc raz na tydzien - o ile w ogole)
┼Üwi─Öta racja zim─ů to nie mo┼╝na si─Ö nawet odpowiednio ubra─ç, ┼╝eby Nasi fatalni nas jako┼Ť zapami─Ötali Poza tym w niedziele te t┼éumy ludzi ....... Ma┼éom├│wny to fakt, ale wszystko co chcialam to si─Ö zawsze dowiedzia┼éam. Odda┼éam si─Ö w r─Öce ┼üukasza. Kto sie dolacza,to sie iech wpisze! Jesli lubisz jazde bez trzymanki to prosze bardzo, moze sie uda wyjsc calo. [link widoczny dla zalogowanych]
Dla mnie jest dobrze w takim zwiazku, ale martwi mnie co czytam tu. a dosc ciemny, to znaczy jaki kolor? Poszuka┼éem na necie jakiego┼Ť dobrego fryzjera w katowicach i znalaz┼éem jakie┼Ť studio na granicznej niby jakie┼Ť djstyle. smaruj─Ö 3 razy dziennie Dermatixem i tyle. 2. Ja bym si─Ö bardzo cieszy┼éa gdyby do ┼Ťwi─ůt spad┼éy mi jeszcze 2 kg a p├│┼║niej ju┼╝ tylko utrzyma─ç efekty (wiem ┼╝e to jest najwi─Ökszym problemem) Jade na przeciwbolowych i jest w miare ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mysza - na wszystko jest metoda - trzeba tylko znale┼║─ç swoj─ů, mnie si─Ö uda┼éo w taki spos├│b, ┼╝e z wroga zrobi┼éem sprzymierze┼äca.
[link widoczny dla zalogowanych]
dziurka zarasta mi się po 3 godzinach, nieraz się babra i łuszczy mi się skóra wokół dziurki ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zwroc uwage na slowo TYLKO [link widoczny dla zalogowanych] bylam tam tylko obciac grzywke i...
Ostatni raz bylam u niej rok temu,w lecie 2009 juz tam nie pracowala. Dretwialy mi rece i nogi , jakbym sie nie ulozyla to bylo zle, pierwsza moja mysl byla taka ,ze moze jeszcze rosne. kurcze to chyba dzia┼éa bo nie czuje g┼éodu.Jest godz. ja jako┼Ť nie moge dostrzec chyba ze przez niesamowity b├│l przy otwieraniu ust!! Anna Jantar: [link widoczny dla zalogowanych]
- je┼Ťli zjesz np. Oni czesto ostrzegali mnie przed muzulmanami, a ja ich zawziecie bronilam swiecie przekonana o tym, ze nie mozna wrzucac wszystkich do jednego worka. up -60 g t┼éustego pasztetu I z takim komplecikiem pojawi┼éam si─Ö na oddziale. pani dermatolog niby powiedzia┼éa ze nie ma bo sa to znikome ilosci ale nie wiem czy jej wierzyc? partactwo, naci─ůganie, kr─Ötactwo) lub w┼éa┼Ťciwo┼Ťci (np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja tez bior─Ö ten lek i naprawd─Ö mi pomaga.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej Mama Nikoli,nie wiem,co masz do Stasia....lub innych tego typu imion.M├│j syn nazywa si─Ö Sta┼Ť i uwa┼╝am,┼╝e to najpi─Ökniejsze imi─Ö na ┼Ťwiecie....i ostatnio bardzo modne. nadzieja a bierzesz bromka ???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mialam to samo na samym poczatku ale dalej nie jem witamin i samo jakos sie wyrownalo.

nie wymagam, zeby byl super fajny, czuly itp., tylko zeby mnie fachowo zbadal i tyle. [link widoczny dla zalogowanych] Pogotuj 10 minut pod przykryciem.
Od 4lat jestem w zwiazku z wlochem i aktualnie zamierzamy zmienic nasz stan cywilny. dziewczynki w dzielnicy Brochów., od zaraz. No jak bym zrobiła jak mi poradziłas to by babka zgona zaliczyła. najlepsze jest zycie zgodnie z natura. pewnie masz wewnetrzne hemoroidy, ale jeszcze w poczatkowym stadium dlatego ich jeszcze nie odczuwasz jako bole czy krwawienia [link widoczny dla zalogowanych]
Dodam, ze nie pisze tego zlosliwie, chociaz i tak pewnie to odbierzesz. Witam wszystkich dODA Jopek ma Franka i Stasia JESTE┼ÜMY Z TOB─ä! Handel M. Zostawcie paznokcie w spokoju, zajmijcie si─Ö mi─Ösem i sk├│r─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mógł się zarazić od Ciebie i teraz będzie zarażał Ciebie i tak w kółko- co się wyleczysz, to znów zachorujesz.
[link widoczny dla zalogowanych]
O tobie ┼Ťnie sobie tak w ka┼╝d─ů noc sobie , juz nawet w dzie┼ä ja robi┼éam te┼╝ 10 dni po pocz─Öciu, rano-wyszed┼é pozytywny, cho─ç lekarz powiedzia┼é, ze robiony na dwa dni pprzed terminem okresu jest niewiarygodny-ale jednak sie nie myli┼é
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Amelia !!!! [link widoczny dla zalogowanych] dziekuje za odpowiedzi na moje pytania -wkoncu zaczynam od jutra, gralutuje dziewczyny pierwszych kilogramow!
Enzetka masz racj─Ö, ja tez przed operacj─ů po przeczytaniu na forum o cewnikowaniu troche sie ba┼éam. A nie lepiej zrobi─ç manicure hybrydowy ? W aglie mieszkam , bywam tam ostatnio malo, bo dlugo siedze w pracy. oj tam od razu zostawiam b─Öde tu na forum, wi─Öc skoro szykuje Ci si─Ö siedzenie w domu i nudy to pisz i pisz jak b─Ödzie bola┼éo i te┼╝ jak b─Ödzie dobrze, a my zawsze Cie pocieszymy a jak dowiesz si─Ö jak─ů Ci dadz─ů ┼Ťrednice obr─Öczy to napisz bo ja te┼╝ mam mie─ç aparat na udo. A co jesli jest sie nieszczesliwym w nieodpowiednim zwiazku? [link widoczny dla zalogowanych]
siwaaa - by┼éa┼Ť mo┼╝e u doc. Jak kto┼Ť po kilku dniach doszed┼é po takim zabiegu do siebie to jest niesamowitym farciarzem Pozdrawiam wszystkich cierpi─ůcych. juz dawno o tym slyszalam!!!!! Chyba zazdrosna stara baba z ciebie Nie wystarczy┼éo xD Chcia┼éem zobaczy─ç co si─Ö stanie z paj─ůkiem,o dywanie nie my┼Ťla┼éem xD Chyba sporo, skoro piszesz, ┼╝e czw├│rki ju┼╝ wysz┼éy. Help me!!
diety Atkinsa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Mistrz klikania w klawiaturkŕ



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 740
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 1:15, 06 Kwi 2014    Temat postu: ci─Ö┼╝ko okre┼Ťli─ç, ani jasny ani ciemny, taka mysia szatyn

Jestem jej sta┼é─ů klientk─ů i ciesz─Ö si─Ö ┼╝e trafi┼éam w tak dobre r─Öce!
[link widoczny dla zalogowanych]
Ira
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

weż ty sie anno6 w końcu zamknij-nikt ci tu nie poklaskuje i nie chce cię sluchać. [link widoczny dla zalogowanych] Teraz biore tabletki antykoncepcyjne bo nie chce jeszcze dzidziusia.
Do Ameby: Wiesz a moze po prostu od 12 dc bo jest ona nie za wysoka i stwierdził,ze nie ma co niepotrzebnie organizm męczyc i wystarczy tak jak mówi Jestem mega ciekawa kto tym dazem pisze w moim imieniu i potrafi napisac tylko to ja jestem moniula. Rodziłam pół roku temu w Klinice dr Arciszewskiego i jestem bardzo zadowolona. czy któras z was robi najnowszy akryl, podobno jest nieporównywalnie lepszy od żelowych ? [link widoczny dla zalogowanych]
S┼éuchajcie, teraz takie profesjonalne kosmetyki mozecie kupi─ç w salonie Revlon w Reducie. Magda... co lepsze - slim figura czu herbata czerwona pu-erh? wchodze i patrze...a tu co?kolejny robaczek sie na swiat cisnie...zuzu gratuluje ci sredecznie...widze ze gonisz mnie..oj gonisz...heh....no widzicie dziewczyny jak to napawa nadzieja....g┼éowy do gory!!!!ja dzi┼Ť po wizycie moj maluszek ma 3 cm,tj 10 tydzien skonczony,fika┼é tak pieknie dzi┼Ť na usg...ze az lekarz sie ze mn─ů smia┼é....ma┼éy albo ma┼éa akrobatka nam rosnie....zuzu...trzymam kciuki za wizyte....daj zna─ç jak tam po...czekamy wszystkie na wiesci.pozdrawiam i dalej trzymam kciuki za reszte przysz┼éych bromkowych mam. Benusik Czasami sa naprawde silne, poza tym wlasnie dzisiaj zauwazylam taki dziwny sluz... Ale ka┼╝dy d─ů┼╝y do poprawy swojego ┼╝ycia, bo tu nie tylko o sam wygl─ůd chodzi, lecz o co┼Ť wi─Öcej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ariam- mam tyle samo wzrostu i nie ma co mie─ç kompleks├│w, bo m─Ö┼╝czy┼║ni naprawd─Ö lubi─ů takie ma┼ée kobietki, m├│j facet ma np.
[link widoczny dla zalogowanych]

http://www.youtube.com/watch?v=0KzUvRiyotk
[link widoczny dla zalogowanych]
popatrzcie na to z innej strony . Wszystko przez pan├│w, kt├│rzy s─ůsiedni blok ocieplaj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ich strona [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] do jeansów bluzka z dekoltem, do mini mało ekstrawagancka.
Czy trzeba mie─ç dokument potwierdzaj─ůcy ubezpieczenie czy maj─ů ewu┼Ť-a? taka Adriana Lima musi co jaki┼Ť czas sobie wstrzykiwa─ç co┼Ť tam,┼╝eby mie─ç takie usta pe┼éne bez przerwy? I Pati9215 no to super. Chcia┼éabym odswiezyc temat bo pewnie sie przyda szukajacym pracy. [link widoczny dla zalogowanych]
i z tego wzg mialam strasznie wysoki poziom prolaktyny. moze w┼éasnie dlatego nie ma spadku na wadze?! Pisz jak b─Ödzie wida─ç jakie┼Ť efekty, to zaczn─Ö odk┼éada─ç kas─Ö Jak ja nienawidz─Ö tych moich cieni wrrrr Teraz marz─Ö o tym aby zobaczy─ç orgazm kobiety. Co do zainteresowanych chudnieciem: prosze o dopowiedz juz nie chce miec ciemnych wlosow zle sie w nich czuje ...odpiszcie !!!!! Golden Rose - seria Miss Selene Mini ----> boska seria cudne czerwienie maj─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale twarz spoko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Aha dodam jeszcze ze cwicze codziennie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Doprosiłam się skierowania na EMG ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

CI─ůgle ma ja super promocje, a to jedna z nich dotyczy w┼éasnie oczyszczania cery: [link widoczny dla zalogowanych] Kolor podk┼éadu zostanie dobrany pod kolor mojej cery, cer─Ö b─Öd─Ö mia┼éa ceimn─ů bo przed ┼Ťlubem chodz─Ö na solarium.
Witam mpm,no mi lekarz przypisa┼é bromocorn,kt├│rym zbi┼éam prolaktyn─Ö w w ci─ůgu miesi─Öca z 33 na 8...Wi─Öc nie wiem nic o tym leku,ale z forum s┼éysza┼éam ,┼╝e jest lepiej tolerowany przez niekt├│rych ,tylko,┼╝e dro┼╝szy Martyna popatrzy┼éa na niego ze zdziwieniem, a on kurczowo zaciska┼é powieki, ┼╝eby niczego nie zobaczy─ç (a┼╝ by┼é siny na twarzy). jedyne czego oni si─Ö boj─ů w tolerancyjnej Europie to podobni im dzikusy, wi─Öc napisz mu ┼╝e pozna┼éa┼Ť bogatego przedsi─Öbiorce z Arabii Saudyjskiej i jak jeszcze raz zadzwoni, to tw├│j nowy Arab urwie mu jaja. strasznie to frustrujace. A czy staniki sportowe z Nike s─ů dobre na trz─Ösienie ? [link widoczny dla zalogowanych]
Pog├│d┼║cie si─Ö z tym maczerzy, takie s─ů fakty. Na forum symptome.ch,gdzie jestem aktywnym czlonkiem (wszyscy czlonkowie sa zarejestrowani) nie opisal nikt uszkodzenia zdrowia poprzez lewatywy. Szkoda czasu, Waszych uczu─ç i energii. zobaczymy . Dzi─Öki wielkie za odpowied┼║! ┼╗artuje,od jutra zmieniam diete,dla mnie ka┼╝da szansa jest na wag─Ö z┼éota i ka┼╝da rada. Podziel─Ö si─Ö z Wami moimi spostrze┼╝eniami na temat lok├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chyba ze kto ma takie cienkie kreski to zmienia posta─ç rzeczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zaopatrz sie tez w leki przeciwbolowe np. obowiazkowe pole - no widzisz -
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Za drugim i za ka┼╝dym nast─Öpnym razem jest ju┼╝ tak samo, TO WR─śCZ ZACZYNA BYC NUDNE. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
mam dwa wloski na prawej piersi i trzy na lewej , nie wyrywam ich tylko je obcinam Idiotka Pami─Ötaj, by oliw─Ö trzyma─ç w ustach nie kr├│cej ni┼╝ przez pi─Ö─ç minut, inaczej nie spe┼éni swej odwaniaj─ůcej roli! na kierunek wiza┼╝ i charakteryzacja. juz probowalismy pare razy, ale zawsze nalog wracal. [link widoczny dla zalogowanych]
-bilet w obie strony dostaniesz nawet za 2centy, DOLICZY─ć jednak musisz ubezpieczenie /10e/, koszty manipulacyjne i podatek=ok.50E A w Szczecinie???Polecicie moze mi jakiegos naprawde dobrego fryzjera w Szczecinie?Moj pol roku temu wyjechal do Anglii i niestety chyba nie predko wroci...Miesiac temu bylam w Beverly Hills w Galaxy ale nie jestem zadowolona. Meridia jest dopuszczona do stosowania w Polsce i to jest fakt (ale np. Trzymam kciuki i za prace i za chudniecie Moja na nodze ma ju┼╝ 3 miesi─ůce, na razie nadal czerwona, rozesz┼éa si─Ö minimalnie (w najszerszym miejscu ma jakies 2-3mm, przed wyci─Öciem by┼éa na ok.1,5 czy nawet 2cm). Hej dziewczyny! Pomaranczowamama zrobi┼éa┼Ť test?
http://www.skins.be/wallpaper/beyonce-knowles /3949/1024x768/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 31 JTWDH "Kameleon" Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin